علوم تجربی

آموزش آنلاین علوم تجربی در کلاس مجازی برای اولین بار در کشور

آموزش آنلاین علوم تجربی در کلاس مجازی برای اولین بار در کشور

علوم تجربی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دریافت
حجم: 6.26 مگابایت

نظرات  (۷)

عالى بود
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۸ دانش اموز ممتازتون
سلام اقای اکبر زاده گل لطفا حلال وحل شونده سکه طلارا بگویید
ممنون
پاسخ:
مس و سایر فلزات مذاب موجود در سکه حل شونده و طلای مذاب حلال است .
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۶ دانش اموز ممتازتون
سلام اقای اکبر زاده گل لطفا حلال وحل شونده سکه طلارا بگویید
ممنون
باسلام و عرض خسته نباشید
اقای اکبرزاده فردا امتحان از فصل 1 2 3 هس؟؟؟و خودتون که درس ها رو تعریف کردین سوال میدین یا از داخل کتاب؟؟؟

سلام آقای اکبرزاده من چطوری بدون دانلود از درس 3 مطالعه کنم
پاسخ:
باید دانلود کنی!

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۳:۴۰ یکی از شاگردان
با سلام و عرض خسته نباشید اقای اکبرزاده من جدول تناوبی رو دانلود کردم اما باز نمیشه حتی با pdf هم باز کردم باز نشدبا چه برنامه ای باز کنم تا باز شه؟؟؟
پاسخ:
نرم افزار فلش پلیر
۳۰ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۴۴ سینا علی محمدی
سلام اقای اکبرزاده امسال هم معلم علوم ما شما هستید؟
پاسخ:
ان شاءالله . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی