علوم تجربی

آموزش آنلاین علوم تجربی در کلاس مجازی برای اولین بار در کشور

آموزش آنلاین علوم تجربی در کلاس مجازی برای اولین بار در کشور

علوم تجربی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به منظور کمک به دانش آموزان با استعداد که توان پرداخت هزینه های آموزشی خارج از مدرسه را ندارند، سیستم کلاس مجازی به صورت صوتی و تصویری، راه اندازی شده است تا آن ها هم بتوانند از طریق اینترنت، به صورت رایگان، از کلاس های مختلف استفاده کنند. شما دانش آموزان عزیز می توانید در بخش نظرات سایت، هر درسی را که می خواهید به صورت رایگان شرکت کنید، اعلام کنید تا مقدمات آن فراهم شود.

 
صالح و طالح متاع خویش نمایند تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.
 

برنامه کلاس مجازی

نظرات  (۱۳)

۱۳ بهمن ۰۰ ، ۱۰:۳۲ رقیه حسینی

سلام آیا مدرسه مجازی رایگان میتونم پیدا کنم درس بخونم و امتحان بخونم و مدرک بگیرم 

سلام من برای ۴ فصل ریاضی هشتم نوبت اول امتحان دارم و از تدریس دبیر چیزی یاد نگرفتم میشه کمکم‌کنید؟

سلام این آموزش برای همه دانش آموزان به صورت رایگان است؟

اگه اینجوری باشه من فصل نهم علوم هشتم رو اگه زحمت نمیشه برای من هم بزارید.

ببخشید ۲ تا سوال داشتم

یکی اینکه کلاس ها واقعا رایگانه و دومی اینکه چجوری وارد کلاس بشم؟

۰۶ دی ۹۹ ، ۱۳:۴۴ محمد یاسین

سلام . کلاس رایگان کجاست چطوری باید بری ؟

من برای شرکت در کلاس ها عضو وب هم نیستم چیکار باید کنم
۳۰ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۳۴ حمیدرضا باقری
اقا ببخشید اگر میشه برای کلاس ه



شتم هم  کلاس مجازی بگذارید ممنون
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۰:۴۴ مبینا شیخ نیا
سلامخسته نباشید من آموزش دروس علوم ریاضی هشتم را نیاز دارم لطفا راهنمایی کنید
در یک آزمایشگاه جرم جسمی ۵.۸۰ کیلو گرم گزارش شده دقتی اندازه گیری دستگاه چند گرم است؟؟سلام اگه میشه جواب اینو لطف کنین 
سلام آقای اکبر زاده چرا دو روزه کلاس مجازی رو بر گذار نمیکنید؟
پاسخ:
به خاطر امتحانات نوبت اول
سلام آقای اکبر زاده خسته نباشید لطفا سوال و پاسخنامه امتحان نوبت اول علوم شیخ عطار 2 را در سایت قرار دهید ممنون
پاسخ:
در کلاس مجازی حل خواهد شد...
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۲ مهدی بایبوردی
آقا من به کلاس علوم تجربی نیاز دارم
پاسخ:
طبق برنامه درسی به کلاس تشریف بیارید.
۲۶ دی ۹۵ ، ۱۴:۵۲ سپیده اقبال
من آموزش کلیه دروس ریاضی پایه نهم رو لازم دارم
پاسخ:
سیستم ما تازه راه اندازی شده است. برای استفاده از کلاس های رایگان مجازی دروس مختلف، باید منتظر بمانید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی