علوم تجربی

آموزش آنلاین علوم تجربی در کلاس مجازی برای اولین بار در کشور

آموزش آنلاین علوم تجربی در کلاس مجازی برای اولین بار در کشور

علوم تجربی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نظرات  (۱۶۱)

۰۵ آذر ۰۰ ، ۱۳:۳۴ محمدسبحان

آزمایش صفحه ی 24 علوم تکمیلی رو لطفا بزارید

برید بابا

دری وری ننویسین تو .....والا به خدا

سلام من دبیرستان دخترانه فرزانگان درس میخونم

میخواستم بگم لطفا لطفا لطفا اطفا پاسخنامش رو بزارید😨

مرسی که اینقدر جواب میدید و میزارید

سلام من در فرزانگان سیرجان درس میخونم اگر میشه نظراتمونو نادیده نگیرید و پاسخ صفحه ۸۳پلیز

سلام دانش آموز سمپاد هستم پایه هشتم. میشه گام به گام علوم تکمیلی هشت رو بزارین؟ ممنون🌸

سلام لطفا کتاب علوم تکمیلی هفتم را بزارید.ابوالفضل از مدرسه شهید بهشتی بابل روشن آباد جاده گنج افروز کلاس 03

سلام من در مدرسه شهید بهشتی تیزهوشان شهرکرد هستم لطفاً صفحه ی ۹۸ رو بزارید

 

سلام سؤال ۳فکر کنید ص ۶۵ لطفا

۱۵ دی ۹۹ ، ۲۲:۴۱ ساریناساربان

سلام میخواستم بگم که میشه لطف کنید و جواب صفحه ۸ کتاب سمپاد رو بذارین واقعاً سمپادی ها  خیلی گناه دارن گناه داریم چون که هیچکدوم از برنامه‌ها به فکر ما نیستند و فقط به فکر منافع خودشان هستن هیچ جا هیچ چیزی برای کتاب‌های سمپاد وجود نداره

سلام من پایه ی هفتم مدرسه ی فرزانگان ایلام هستم لطفا لطفا جواب ها و سوالای کتاب تکمیلی پایه ی هفتم علوم رو بزارید

۱۴ دی ۹۹ ، ۱۴:۲۲ رومینا جوادی

من از فرزانگان امین یک اصفهان هستم میشه جواب صفحه 20 و 21 را بگذارید 

من در فرزانگان ۱ قم هستم شپاها همتون درخواست حوابدادین؟ 🤔معلماتون بهتون نمیدن یا تدریس نمیکنن ؟ تا اونجایی که من میدونم باید بدن دبیر ما خودش پی دی اف جوابارو به همراه نکات کلیدی بهمون داده و خیلی خیلی کاربردیه 

سپاس گذارم😗🙇‍♂️

۰۴ دی ۹۹ ، ۱۳:۳۳ کاربر سایت

سلام من دانش آموز پایه هفتم مدرسه دخترانه فرزانگان هستم. 

می خواستم بپرسم که شما اموزش کتاب تکمیلی علوم رو هم می گزارید یا خیر؟!!

و اینکه لطفا آموزش فصل 13 کتاب علوم تکمیلی و وزارتی را قرار دهید.

با تشکر

۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۵:۵۶ غزاله کریمی

لطفا جواب های دو سوال صفحه ۹۱ رو هم بزارید

۰۸ آذر ۹۹ ، ۱۰:۱۲ من در مدرسه استعداد های درخشان استان ایلام هستم

لطفا جواب پرسش های صفحه 91 رو بگید

لطفا صفحه ۹۵ خود  ا بیازمایید علوم هفتم تکمیلی را جوابش‌ را بگذارید

من در مدرسه زنده یاد کردی درس می خونم لطفا صفحات ۹۰ و ۹۱ رو بزارید

 

اگه میشه جوابای ص ۲۰ و ۲۱ رو بگین خیلی ممنونم من میرزاکوچک رشت درس میخونم

 

ببخشید میشه صفحه ۲۰-۲۱کتاب تکمیلی رو جواباش رو بزارید ممنون

 

۰۸ آبان ۹۹ ، ۲۰:۳۸ محمدپارساکرمی

سلام من دانش اموز مدرسه استعداد های درخشان ایلام هستم  لطفا جواب هارو بزارید 

۰۱ آبان ۹۹ ، ۱۹:۴۸ امیر محمدی

لطفا جواب سوال اخر صفحه ی  8 رو بگید ممنون میشم 

با سلام 

بنده در فرزانگان سیرجان کرمان درس می خوانم اگر می شود پاسخ صفحه ده کتاب تکمیلی علوم هفتم رو بگذارید

با تشکر

با سلام 

بنده در فرزانگان سیرجان کرمان درس می خوانم اگر می شود پاسخ صفحه ده کتاب تکمیلی علوم هفتم رو بگذارید

با تشکر

۱۴ مهر ۹۹ ، ۲۲:۵۰ ناشناس گنگ

بقرآن نیاز نیست کله مشخصاتتونو بزارید از کدوم سمپاد و اینا هممون سمپادی بودیم که اینو سرچ کردیم دیگه😂البته منم که هفتم بودم ذوق داشتم،ولی باید یاد بگیریم که سمپادی شدن معیار خوبی نیست و تازه اول راهه،نباید مغرور شد...

سلام دامش اموز سمپاد هستم سوالم این است که کدام جاندار از همه بزرگتر است ممنون میشم جواب لدید

سلام :)

من در فرزانگان ۱ اصفهان درس میخونم....میخواستم جواب نمودار سوال صفحه ی ۳ رو بگین•~•

کوفت

۰۲ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۰۵ آنیتا احدی

سلام من دانش آموز سمپاد هستم اگه میشه لطفا جواب های تکمیلی علوم رو بزارین 

ممنونم

سلام من در فرزانگان 1 همدان درس میخونم تورو خدا جواب سوالات صفحه 38 رو بذارین تو اینترنت هم جواباش نیست

للللللطططططططفففففففااااااااااااا

واقعا ممنون میشم

من در فرزانگان ۱ اصفهان درس میخونم میخواستم بدونم میشه جواب سوالات ص ۳۱ رو بگذارید 

سلام من دانش اموز فرزانگان ۱ مشهد هستم میشه جوا جدول ص ۲۴ رو بذارین

پاسخ صفحه ۹۸ علوم تکمیلی هفتم

لطفا جواب آ اول ص ۲۱ رو بگید 

سلام خسته نباشید میشه در حل سوال فکر کنید صفحه۸علوم هفتم(تکمیلی)راهنمایی کنید ممنون میشم....

سلام من دانش آموز فرزانگان ۱ تهران هستم و واقعا از سایت خوبتون متشکرم🙅‍♂️🙏🙏🙏🙏

گند

میشه جواب صفحه ی بیست و سه ی تکمیلش علوم رو بزارید (تصور کنید که شما کاشف...)
سلام من  دانش آموز سمپاد هستم ، میخواستم جواب ۲ تا فعالیت صفحه ۶۷ تکمیلی را بپرسم ؟؟
سلام من دانش اموز پایه هفتم مدرسه فرزانگان خوی هستم میخواستم جواب تحقیق صفحه 66 علوم تکمیلی رو بفرستید ممنون میشم
سلام من دانش اموز پایه هفتم مدرسه فرزانگان خوی هستم میخواستم جواب تحقیق صفحه 66 علوم تکمیلی رو بفرستی ممنون میشم
سلام از سمپاد اصفهانم اگه میشه صفحه ی ۸۹ تکمیلی علوم هفتم را بذارید ممنون
سلام و عرض خسته نباشید😉میشه لطفا جواب صفحه 8 کتاب تکمیلی رو بگید
پاسخ تمرینات و فعالیتهای علوم تکمیلی هفتم رو نیاز دارم برای آزمون سمپاد معلم هامون هم حلشون نمی کنن لطفا بزارید
میشه لطفا و خواهشااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  جواب صفحه ی 107 رو بذارین
تروخداااااااااااااااااااااااااااا
صفحه نودوچارو میگید؟:)
سلام.دریاچه ها چگونه باعث تعدیل دمای هوا می شوند
با عرض سلام و خسته نباشید جواب صفحه ۳۱رو میشه بزارید.

چرا جواب نداره؟؟؟؟
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۹ ایران نژاد
سلام میشه صفحه ی ۹۱ جواب سوالات رو بدید.
سلام ببخشید میشه جواب خود را بیازمایید صفحه ی 20 قسمت آ رو بگین
سلام من دانش اموزناحیه 1 فرزانگان ازاستان اردبیل هستم خواش می کنم جواب های بخش زیست شناسی یعنی بخش اخرروهم بذاریدممنون میشم
سلام من تو فرزانگان ناحیه 1تهران میخونم وازتون ممنونم خیلی خوب بود درضمن من از کتاب تکمیلی راضی ام (برخلاف نیکو مرادی)
در جواب با تخمین زدن اجسام ریز داخل یک ظرف بزرگ می تونم بگم کا میتونید: گلوله های سطح را بشمرید و ضربدر گلوله های که در یک ردیف وجد داره ضرب کنید.  
                    به همین راحتی.😏😏
سلام میشه صفحه 85علوم تکمیلی هفتم رو جواب بدین

سلام منم در مدرسه تیزهوشان شهرکرد درس میخونم
لطفا جواب فکر کنید را بدین
ممنونم
سلام لطفا جواب سوال های الف و ب صفحه ۹۰ رو بزارین ممنون 




سلام لطفا تحقیق صفحه 62 علوم تکمیلی هفتم
من در شهید بهشتی خرم آباد درس میخوانم لطفا جواب سوال نمودار ون صفحه ۱۷رو بزارید
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۷:۴۷ علیرضا 2222222
سلام من هاشمی نژاد درس می خوانم لطفا جواب تخمین صفحه 8 کتاب رو بگید
جواب سوال تخمین درات ریز رو بگید معلمون اقای بورنگ هستند 
جواب سوال تخمین درات ریز رو بگید معلمون اقای بورنگ هستند 
سلام
 من در فرزانگان شعبه ١ اصفهان درس میخونم 

میخواستم اگه میشه جواب تکمیلی رو فصل زمین یعنی بخش سوم رو هم بگذارید چون گاهی تو یه یه جا هایی گیر میفتم و جواب خوبی هم توی سایت نیست (گاهی کلا در مورد اون موضوع مطلبی وجود نداره😔😢) و اون سوال رو برای جلسه ی بعد زمین شناسی میخوام


خواهش میکنم جواب ها رو قرار بدید 🙏🏻
 اگه قرار بدید ممنون میشم 😊 
لطفا جواب فعالیت صفحه ی ۳۰ علوم
سلام
لطفا جواب آزمایش در آزمایشگاه صفحه ی 89 رو بزارید خیلی ممنون
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۵ خانم دکتر آینده
در جواب سایه جان که گفته بود چگونه می شه تعداد اجسام ریز درون یک ظرف رو تخمین زد بگم که سوالشون کمی گنگ و مبهمه . اگه تمام انان شبیه به هم بوده و از جرم یکسانی برخوردار باشند،می شه با اندازه گیری جرم یکی از انان و بعد تقسیم جرم کل اجسام بر جرم یک دونه از اون اجسام ،تعداد رو به دست اورد  .
                                                                به همین سادگی و به همین خوشمزگی .

آقای امیر 1381

میشه بدونم شما برای چی اینطوری فکر میکنی

یا حداقل چطوری میتونی ثابتش کنی

برام جالبه که یکی اینطوری فکر میکنه

تو چه کتابی خوندی

جواب سوال صفحه 91 چیه 
سلام 
جواب سوال جدول صفحه ی ۱۱۲ چیه؟
کسی مبدونه جواب سوالای صفحه 38 چیه؟

کسی می دونه جواب سوالات صفحه 109 چی میشه؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید. 
سلام من تو فعالیت صفحات 104و108گیرکردم اگه میشه کمکم کنید. باتشکر
چگونه می توان تعداد اجسام ریز داخل یک ظرف بزرگ را تخمین زد؟ممنون میشم اگه جواب بدید

چرا اینقدر تیکه پرونی؟بابا این جاکه سایتشش درسیه و برای علم اموزی اومدید  از این کارادست بکشیددیگه. اصلا برید یک جای دیگه از افتخاراتتون حرف بزنید .زشته واسه نخبه های مملکتمون!
می گم شما کجا درس می دید؟
هر جا هستید خوش به حال شاگرداتون .
من جواب سوالات تکمیلی علوم بخش ۴و۵و۶و۷رو می خوام .
کی شه فقط همینا رو برامون بزارید؟ممنونم از شما معلم گل (اینایی که گفتم وصفتون بود،فکر نکنید چاپلوسیه ها)
من در بخش شیمی نمراتم خوبه ولی در بخش زیست خیلی عالی ودر اخر در فیزیک ،به دلیل این که با جزوه بهتر درس می خونم و معلم فیزیک ما علاقه ای به دادن جزوه ندارد و از نظر من خیلی بد درس می ده ،که به همین خاطر خیلی در ان ضعیف هستم . خیلی دوست دارم برم رشته ی تجربی . من در مدرسه ی فرزانگان درس می خونم .لطفا جزوه های فیزیک تیز هوشان و اگرم شد شیمی تیزهوشان رو برام تو سایتتون قرار بدید .سپاس .
من پایه ی هشتم هستم ودر مدرسه ی فرزانگان درس می خوانم . باید سوالات بخش زیست  رو پاسخ بدم . تحقیق هم کردم تا پاسخ بعضی سوالاتش رو بیابم . ولی نتونستم ؛چون مطالب اضافی زیادی در اینتر نت وجود داره که هیچ کدوم جواب سوالاتم نیست . اگه میشه جواب سوالات بخش زیست پایه ی هشتم رو هم بزارید . ممنون از سایت توپتون.
پاسخ تحقیق کنید صفحه 41 چی می شه ؟؟؟
جواب سوال صفحه ۲۹ لطفابسیار  ممنون 
لطفا پاسخ سوالات رو هم بگذارید.ممنون
سلام
ببخشید صفحه 38 علوم تکمیلی هفتم اون سه سوال آخر میشه جوابشو بدین؟؟
فقط زوووووووود
سلام ببخشید اون آزمایش صفحه ۲۳تکمیلی که گفته ژله با خلال دندان درست کنید چه جوری میشه درستش کرد لطفا کمکم کنید زود زود
ممممممممنونو
ممنونم از اینکه جواب سوالم رو دادین
تو صفحه ی 95 یه جدول داریم اگه میشه بگید موش فاضلاب تو کدوم دسته قرار میگیره؟
میشه یک کتاب تکمیلی  علوم هفتم با جواب بزارید خواهس می کنم.

سلام
من تو صفحه ی 68 کتاب موندم دبیرمون خواسته سوال قسمت اولشو جواب بدیم من هر جا گشتم چیزی که می خواستم پیدا نکردم لطفا شما یه جواب درست و حسابی به من بدین
ممنون میشم اگه زود تر جواب بدین
پاسخ:
اگر دقت کنید در صورت سوال به جواب هم اشاره ای کرده است  و کافیست شما درباره اون کلمات تحقیق کنید ولی با مشاهده نقشه هم به این موضوع میتونید پی ببرید که بیشترین مصرف انرژی در نیمکره شمالی و نزدیک به قطب شمال وجود دارد. با توجه به این سرنخ ها شما می توانید به پاسخ صحیح برسید.
اگه میشه جواب سوال علوم تکمیلی ص۴۵ رو بزارین
سلام من یلدا دانش آموز پایه هفتم هستم .
خیلی ممنون از مطالبی که در سایت گذاشتید .
من خودم در سطح تیزهوشان هستم و حتی مربی ها هم این رو تایید  کردن حتی قبل امتحان تیزهوشان 3000 تا تست درسی زده بودم اما به خواطر استرسی که داشتم تمام تست ها رو با تردید زدم و بعد امتحان هم خودم رو سرزنش کردم اما دیگه گذشته بود اما توی نمونه دولتی قبولی آوردم اما به خاطر مشکلاتی که داشتم نرفتم حالا پشیمان هستم که نتونستم برم حتی حالا هم خودم رو سرزنش می کنم اما دعا کنید که بتونم توی آزمون پیشرفت تحصیلی خودم رو ثابت کنم ولی واقع کسانی مثل شما خیلی خوب هستند که اطلاعات درسی رو بین عموم قرار می دهند خیلی ممنون
۰۸ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۵۰ امیر حسین ارشدی
ببخشید جواب آزمایش کنید ص 89
سلام خیلی ممنون واقعا به درد خورد
سلام
من قبلا یه سوال پرسیدم ولی شما جواب ندادید . من تو صفحه ی 23 گیر کردم بخش دوم لطفا یا راهنماییم کنید یا یه نمونه بذارید
فرزانگان سمنان هفتم
پاسخ:
شما می تونید در مورد یک عنصری که قبلا کشف شده است و در جدول تناوبی وجود دارد، دو صفحه مطلب جمع آوری کنید و سپس با قوه تخیل خودتون همان مطالب رو با کمی تغییرات درباره عنصر جدید تخیلی خودتون، به کار ببرید.

در صفحه ی بیست کتاب تکمیلی نوشته شده میزان افزایش چگالی اما نوشته نشده در اثر چه چیزی اگر در اثر گرما باشه غلطه

پاسخ:
نوشته ی زیر نمودار اولی رو با دقت بخونی متوجه میشی!
سلام
ببخشید تو صفحه 50 تکمیلی هشتم نوشته چگونه تمرین و ممارست در آموختن مهارتهای خاص سرعت و قابلیت یادگیری را تحت تاثیر قرار میدهد میشه جوابشو بگین؟
پاسخ:
اینگونه سوالات جواب مشخصی ندارند و هر دانش آموز با توجه به میزان درکش، پاسخ می دهد و همه پاسخ ها درست هستند.
۲۸ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۳ زینب کریمی
سلام خواهش میکنم جواب بخش《آ》صفحه ی 20 تکمیلی هفتم رو بگید 
بد جور گیر کردم 
تو فرزانگان 1 هستم و اگه نیشه کمکم کنید خواهش می کنم😢😢😢😢
پاسخ:
با افزایش حجم، چگالی مواد کاهش می یابد!!!!!!!!
سلام
من در فرزانگان بجنورد درس میخونم 
ممنون از مطالب خوبتون
اگه میشه جواب هاش رو هم بزارین 
هفتم
۱۰ آذر ۹۵ ، ۲۰:۱۴ فاطمه جون
سلام من تو فرزامگان امل قبول شدم و انقدر بچه ها پایه و توپ هستن که اگه من جز این بچه ها نبودم باور نمی کردم اینجا مدرسه تیزهوشان باشه .اول ممنون از بچه های گلستان 1 و دوم ممنون از اقای اکبر زاده برای سایت خوبش اما لطفا جوابشم بزارید .
سلام لطفا بفرماییئد سلول گیاهی چند برابر مایکو پلاسما است ؟

سلام. شما پاسخ سولات علوم تکمیلی هشتم رو ندارید؟ منون میسم اگه بزارید


من امیر محمدم از سمپاد اهواز
اگه میشه بگید ما روی چی ایستاده ایم؟
ما با فاصله ی بسیار کم از زمین قرار داریم ولی کاملا نچسبیدیم
اما این فاصله بخاطر دفع الکترون زمین و بدن ماست ولی کم است
پس لطفا جواب بدین 
ما روی چه ایستاده ایم؟
پاسخ:
اینایی که گفتین اشتباهه!
سلام ممنونم هنوز کتابای سمپاد به دست ما نرسیده و این کتاب خیلی کمک می کنه 
ببخشید اگه میشه برای کسایی که تو تیزهوشان درس میخونن پاسخ کتاب های تکمیلی رو بذارید ممنون میشم
سلام من دانش اموز مدرسه تیزهوشانم میخواستم کتاب تکمیلی ریاضی رو هم لطفا بگذارید
پاسخ:
این وبلاگ فقط برای علوم تجربیه!
ممنون
خیلی  ممنون از مطالب خوبتون
خیلی ممنون از مطالب خوبتون
اون خانم درسا که پیام دادن همون درسا امامی هست؟ هی درسا آره؟ تو دوست من بودی؟ تو مدرسه ی شاهد لاهیجان؟
سلام
من دانش آموزی هستم که در سطح تیزهوشانم ولی به دلیل استرس روز آزمون 2صفحه جا انداختم،ولی نمی خوام از رقبا که تیزهوشان قبول شدن عقب بیفتم،به همین دلیل به این مطالب نیاز داشتم
ممنون از مطالب خوبتون
عالی بود دمتون گرم

سلام اگه میشه خلاصه کتاب تکمیلی هفتم رو هم بذارید ممنون میشم 
من دانش اموز ناحیه 1 تیزهوشان شیراز هستم 😊

سلام. ممنون.خیلی خوب بود.فقط ای کاش بعضی ها زیاد از خودشون تعریف نمی کردن.مگه رتبه2استان شدن افتخارم داره.تازه چی استان اصفهان.

سلام من دانش آموز پایه ی هشتم استعداد های درخشان هستم لطفا از مطالب پایه ی هشتم هم روی سایت قرار دهید
لطف کنید برای دانش اموزانی که مثل من در تیز هوشان درس می خوانند جواب سوالات تکمیلی علوم را (اگر بدون دانلود بود بهتر می شود) به اشتراک بگذارید.
اسم من هم به خاطر این که اولین بار است نمی نویسم.
من در مدرسه ی فرزانگان در عید باید تمام سوالات را جواب دهم ودر اینتر نت هم مطلبی خوب و مورد نظر وجود ندارد. با تشکر.
پاسخ:
دانش آموز تیزهوش که نباید جواب ها رو کپی کنه!!! در کدام موضوع مشکل دارید بگید در موردش مطلب میزارم!
خانم نیکو مرادی می خواستم عرض کنم من هم در آزمون 1استان شدم اما با نظر شما درباره ی کتاب های سمپاد موافق نیستم
لطفا پاسخ علوم تکمیلی پایه هفتم و هم بزارید ممنون میشیم
لطفا علوم تکمیلی فیزیک و هم بزارید
لطفا پاسخ نامه ی علوم هفتم سمپاد را بزارید
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۱ الناز رمضانی
سلام شما حل المسائلشو ندارید؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نیکو مرادی میخواستم بگم خیلی آدم مغرور و خودخواهی هستی میخوای بگی خیلی باهوشی میتونی هر مسئله ای رو حل کنی *** **** **** **
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۴ نیکو مرادی
سلام دانش اموز فرزانگان 2 اصفهان هستم این کتاب تکمیلی سطحش پایین هست و اصلا فایده ای نداره کتابهای خیلی سبزورشادت خیلی بهترو کاملترند من رتبه 2 استان درازمون قطب شدم ولی بهتره بگم که کتابهای تکمیلی هیچ سودی نداشت
عالی بود من خودم توی مدرسه تیزهوشان تهران درس میخونم وخیلی بهم کمک کرد
سلام من توی مرکز فرزانگان رفسنجان درس می خونم خیلی ممنونم بابت اینکه این فایل رو برای دانلود گذاشتین. *به وبلاگ من هم سر بزنید عزیزان*
خیلیییییییی  عالی بود من تو نمونه درس می خونم و این مطالب خیلی بدردم می خوره  ممنون
من نو نمونه درس می خونم . دوست داشتم داشته باشمکتاب را . خیلی ممنون
من خودم تو تیزهوشان در س میخونم خیلی ممنون از لطفتون
خیلی ممنون
سلام من تو تیزهوشان درس میخونم ولی تو مدرسه ما کتاب علوم تکمیلی نداریم خیلی ممنون ازلطفطون که این کتابو تو سایت گذاشتین ممنونم از لطفطون اقااکبر زاده
۰۹ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۷ سارا اکبری
سلام 
دانش اموز مدرسه فرزانگان امین در اصفهان هستم 
ممنون از مطالب
خب پس کتاب تکمیلی کو ؟
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۲ ثنا سادات هاشمی
سلام ، من در مدرسه ی فرزانگان شهرستان شهریار قبول شدم می خواستم بدونم کتاب تکمیلی برای زبان انگلیسی هم وجود دارد یا خیر ?
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۰ ثنا سادات هاشمی
سلام ، من در مدرسه ی فرزانگان شهرستان شهریار قبول شدم می خواستم بدونم کتاب تکمیلی برای زبان انگلیسی هم وجود دارد یا خیر ?
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۴ سیاه منصوری
اقا من هنوز نخریدم دارم میرم هشتم میخوام بپرسم ایا سوال های کتاب خیلی سبز تستی یا نه لطفا جواب بدین
من دانش آموز فرزانگان 8تهرانم
ولی معلم شیمی ما یک ازمایش داده هنوز کتاب هاراندادن گفتم شاید بتونم تو کتاب جوابمو یدا کنم
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۵ هانیه هدایت
من در مدرسه تیزهوشام برازجان قبول شدم خواستم بدونم فشار درسی در چه حدی است؟؟
پاسخ:
به طور کلی ، فشار درسی در مدارس برتر معمولا بیشتر است ولی میزان آن بستگی به موقعیت منطقه دارد .
۱۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۵ حسین رادمرد
من در استان فارس شهرستان گراش هستم. من در تیزهوشان قبول شدم. به خواطر اینکه در شهر ما مدرسه تیزهوشان وجود ندارد من مجبورم به شهر لار که 15 کیلومتر از شهر ما دور است بروم. از طرف دیگر نگران برقراری ارتباط با هم کلاسی هایم هستم حال باید چه کنم که استرس خودم را پایین بیاورم؟
پاسخ:
فضای مدارس تیزهوشان به حدی صمیمی است که دانش آموزان احساس ناراحتی و نگرانی نمی کنند!
سلام  من الیکاهستم از شیراز متشکرم از مطالب مفیدتون
جواب هاشو چی کار کنم؟ ؟ 
اگر ممکنه جواب این کتاب رو هم بگذارید.
سلام من توی مرکز فرزانگان ایلام درس می خونم خیلی ممنونم بابت اینکه این فایل رو برای دانلود گذاشتین.
سلام اگه ممکنه جواب علوم تکمیلی هفتم رو هم بذارین
آقای اکبر زاده از زحماتتون متشکرم من کلاس هفتمم در مدرسه ی فرزانگان گرگان و معلممون خیلی سخت گیره جواب سوال ها رو از ما میخواهد اگه ممکنه جواب سوال ها رو هم روی سایت بگذارید با تشکر
۰۵ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۲۸ امیر مسعود
سلام
من کتابم گم شده بود و دبیران ما هم ...

خواستم بسیار از شما تشکر کنم. حالا می توانم از روی ای pdf کژی بگیرم و استفاده کنم.

مممممممممممممممممممنون
پاسخ:
موفق باشی

سلام این همون علوم تکمیلی چاب جدیده؟


بازم ببخشید به خاطر اون موضوع(شوخی بی جا)

پاسخ:
بله...
۱۲ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۵۵ روژیار عصمتی
سلام اقای اکبرزاده این تازه چاپ شده اینم لینک
http://www.chap.sch.ir/books/2999
پاسخ:
تشکر روژیار جان
من دانش اموز علامه حلی 2 تهران هستم . هنوز دانلود نکردم . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۲۶ دی ۹۳ ، ۰۰:۴۶ فراز دادیان
آقای اکبرزاده از اطلاعاتی که گذاشته اید ممنونم خیلی عالی بود
لطفا یه عکس از جزوه تکمیلی شیمی بذار

علوم تکمیلی سمپاد که معلم ما میگفت یه جور دیگست

پاسخ:
مگه میشه؟؟؟
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخزززززززززز بود

سلام

۳۰ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۵ علی جعفریان،هفتم شهید باکری
ممنون از مطالب مفیدتو اقای اکبر زاده.
سلام من دانش اموز کلاس هفتم تیزهوشان شهرستان ترکمن
هستم...
ممنون!!!خیلی عالی بود

عالی بود
سلام اقای اکبر زاده...من دانش اموز  البرز تهران هستم...ممنون از اطلاعات خوبتون
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۵ آرمین افشاریان کلاس هفتم 1
سلام آقای اکبر زاده  از اطلاعات مفیدی که در سایت گذاشته اید متشکرم.
۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۲ امین همتی
اقای اکبرزاده خسته نباشید.وبلاگتون خیلی عالیه.دستتون درد نکنه.
سلام آقای اکبر زاده من علی تبریزی از هفتم 3 هستم.
اون هواپیمای کاغذی را در کدام وبلاگ گذاشتید؟
پاسخ:
همین کتاب سمپاد رو دانلود کن! فصل دو
سلام آقای اکبرزاده من یکی از شاکرداتون هستم ممنون از اطلاعات به خوبی استفاده می کنیم
۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۸ روژیار عصمتى
سلام اقاى اکبر زاده سایتتون عالیه ممنونم از زحمات شما شاگرد شما روژیار عصمتى
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۱:۳۶ عطا الله وثوق
اقای اکبر زاده ممنون از مطالبی که برای استفاده عموم تهیه کرده اید


۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۸ دانیال دیده ور
اقای اکبر زاده از مطالب وبلاگتون متشکرم . بسیار سود مند هستند.خسته نباشید
۰۲ مهر ۹۳ ، ۱۴:۳۷ مهدی فیروزان
سلام
 دانش آموز پایه هفتم مدرسه ی علامه هستم
ممنون از از مطاابی که روی سایت قرار داده اید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی